Mituri despre ședința de terapie

1️⃣ Terapia e pentru cei cu probleme/tulburãri serioase
Cu toate acestea, chiar şi un mediu de lucru stresant sau relațiile disfuncționale cu cei din jur pot să aibă un impact negativ asupra persoanei, asupra calității vieții în general.
2️⃣ Terapia implicã defapt cunoştințe de simț comun.
Cunoștințele de simț comun sunt formate în mare parte din informații general valabile, terapia concentrându-se însă pe oferirea unui suport specific fiecărei persoane.
3️⃣ Terapia nu e necesară dacă ai un grup de suport (familia, prietenii) care sunt acolo pentru tine.
Chiar dacă suportul social este un real ajutor, problemele cu care ne confruntăm fiecare sunt extrem de specifice și personale.
4️⃣Terapia e pentru cei slabi.
De multe ori eșecul de a-ți rezolva singur problemele e văzut ca o slăbiciune personală.
Însã a fi responsabil pentru propria sănătate psihică și a cere ajutor, necesită mult mai multă putere decât ocolirea pasivă a problemei.
5️⃣Terapia mă va face să mă simt rău.
Creșterea personală va presupune observarea și corectarea gândurilor și comportamentelor mai puțin funcționale. Terapia poate însemna astfel o călătorie formată din acceptare și schimbare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *